ΓΕΛ Ή ΕΠΑΛ
Γεια σας.
Ονομαζομαι Μαρια, ειμαι 16 χρονων και αρκετα μπερδεμενη.
Ανακαλυψα το Site σας εντελως τυχαια, ψαχνωντας να βρω απαντηση στο προβλημα μου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) και αποτι βλεπω αυτη η ιστοσελιδα ειναι καταλληλη για αυτον τον σκοπο.
θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν οι απαντησεις που θα μου δωσετε προερχονται απο εγκυρες πηγες. 🙂
Λοιπον το προβλημα μου ειναι το εξης:
Ειμαι μαθητρια ΓΕΛ και πριν ενα χρονο εκανα μια λανθασμενη επιλογη.
επελεξα να συνεχισω στο ενιαιο λυκειο παρα την θεληση μου, ακούγοντας την γνωμη των γονιων μου, την καθοδηγηση των συγενων μου και τα οχι και τοσο καλα λογια και “φημες” με θεμα την “ποιοτητα” των ΕΠΑΛ.
Παρολλα αυτα εγω ηθελα να συνεχισω την 2α και την 3 λυκειου στο ΕΠΑΛ της περιοχης μου αλλα τελικα δεν το εκανα.
Τωρα βρισκομαι στο ενιαιο, στην 2α λυκειου και δινω εξετασεις.
Οι βαθμοι μου στα 2 τετράμηνα ηταν αρκετα καλοι ( 15,9 και 16,5) και οι γονεις μου πιστευουν πως θα επρεπε να συνεχισω εκει, αλλα αφηνουν αυτην την φορα η τελικη αποφαση σε εμενα, υπενθυμιζοντας μου πως οτι και να διαλεξω απ τα δυο εκεινοι θα με στηριζουν.
Οποτε πλεον εξαρταται απο εμενα.
Το προβλημα τωρα ειναι, Αξιζει να χασω μια χρονια για να συνεχισω στο ΕΠΑΛ;
Διοτι για να συνεχισεις στο ΕΠΑΛ, θα πρεπει να ξανακανεις την 2α λυκειου εκει γιατι εκκρεμουν τα μαθηματα της ειδικοτητας τα οποια περιεχουν σε μεγαλο ποσοστο την πρακτικη.
Επισης αναρωτιεμαι αν τα απολυτηρια και του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ ειναι ισαξια.
Τελος, θα ηθελα να μου προτεινετε καποια ιστοσελιδα που να λεει τις βασεις των πανελληνιων για τα ΕΠΑΛ, σε ποιες σχολες μπορω να περασω και γενικα οτι αλλο ειναι απαραιτητο να γνωριζω για το ΕΠΑΛ.
Πραγματικα χρειαζομαι Βοηθεια.
ευχαριστω για την κατανοηση. =)
Η Μπερδεμενη.
Leit
22 Μαΐου 2012 @ 14:50
Η άξια των πτυχίων των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ είναι η ίδια τουλάχιστον νομικά και τυπικά, το τι πιστεύει ο κόσμος είναι άλλο.
Σε όποιες σχολές μπορείς να περάσεις από τα ΓΕΛ μπορείς και από τα ΕΠΑΛ, προσωπικά διάλεξα το ΕΠΑΛ ένας φίλος μου διάλεξαν το ΓΕΛ, εξωτερικά το ΕΠΑΛ φαίνεται υποβαθμισμένο, αλλά, τουλάχιστον το ΕΠΑΛ που πήγαινα εγώ, αν και σαν κτίριο δεν άρμοζε ούτε σε τριτοκοσμική χώρα, ήταν πολύ πιο “σχολείο” από το γειτονικό ΓΕΛ.
Εξαρτάται από το σχολείο και όχι από την ταμπέλα, το πόσο καλό είναι.
Αποτέλεσμα, εγώ έδινα πανελλήνιες 2 μαθήματα ειδικότητας και 2 γενικής παιδείας αντί για 6 γενικής παιδείας που δίνουν στα ΓΕΛ, έφυγα με ένα απολυτήριο ισάξιο του ΓΕΛ, και ένα πτυχίο πολύ κοντά στο πτυχίο του ΙΕΚ, ενώ ο φίλος μου πήρε μόνο το απολυτήριο.
Το αν αξίζει θα πρέπει να το κρίνεις μόνη σου, και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επηρεαστείς ούτε από εμάς ούτε από φίλους συγγενείς κλπ.
Για εμένα, αν θες να γίνεις γιατρός δικηγόρος κλπ θα είναι καλύτερο το ΓΕΛ, αν θες να γίνεις αρχιτέκτονας ή κάτι σχετικό με της ειδικότατες που έχει το ΕΠΑΛ θα είναι καλύτερο να πας ΕΠΑΛ.
Η βάσεις αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά.
Η βάσεις για τα ΕΠΑΛ 2010 και 2011 είναι εδώ
http://www.mathisi.net.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=106
"Μπερδεμενη"
22 Μαΐου 2012 @ 19:05
Σε ευχαριστω πολυ πραγματικα, ναι εχεις δικιο στο οτι η αποφαση πρεπει να ειναι δικη, παρολα αυτα θελω να ξερω ακριβως τι παω να επιλεξω κι αν πρεπει- αξιζει να το επιλεξω πριν το κανω.
Αποτι μου ειπες εσυ εχεις καποιες εμπειριες στο θεμα, αναρωτιομουν αν ηξερες μεσω τησ βρεφονηπιοκομιας που θα επιλεξω (αν τελικα παω) ως μαθημα ειδικοτητας οταν τελειωσω το λυκειο θα μπορεσω αμα δωσω τα 4 μαθηματα στις πανελληνιες, να περασω σε καποια αλλη σχολη εκτως της βρεφονηπιοκομιας, ή κλεινουν οι δρομοι μου;
Υ.Σ ευχαριστω για το sait που μου εγραψες, με βοηθησε αρκετα!! 🙂
ΛΙΖΑ
22 Μαΐου 2012 @ 19:07
Καταρχας τι κατευθυνση εισαι;
κοιτα εγω τελειωσα την πρωτη λυκειου και στα μαθηματα που με ενδιεφεραν δεν εγραψα, οποτε αποφασισα να παω ΕΠΑΛ για να περασω στη σχολη μου με πιο ευκολα θεματα, γιατι οπως και να το κανουμε τα θεματα που πεφτουν στο ΕΠΑΛ ειναι γελοια σε σχεση με του γενικου λυκειου.
Αλλα μην σου πω την εμπειρια μου; αστα να πανε. Μεσα σε μια βδομαδα αναγκαστηκα να ξανακανω μεταγραφη στο γενικο λυκειο. Το επιπεδο των ΕΠΑΛ δεν συγκρινεται με το ΓΕΛ.
Κακα τα ψεματα, θα συναντησεις και ατομα που δεν ξερουν ακομα την προπαιδεια.
Τωρα αυτη η ασχημη κατασταση που ειδα εγω δεν σημαινει οτι θα την δεις και εσυ. Μπορει να τυχεις σε καλο ΕΠΑΛ. Νομικα οντως αναγνωριζεται οπως και το ΓΕΛ αλλα πρακτικα οχι.
Σε μια δουλεια για να καταλαβεις, θα προτιμησουν να παρουν ενα μαθητη του γενικου λυκειου που θα εχει βγει με απολυτηριο 10 παρα εναν απο ΕΠΑΛ που θα εχει βγει με 20.
Ουσιαστικα δεν εινα ισοτιμα, και αν αυτο δεν συμβαινει στο απολυτο, στο 90% συμβαινει.
Οι βαθμοι που περνουμε στο λυκειο ειναι εικονικοι. Αμα σου βαζουν 16 αλλα εσυ ξερεις οτι το επιπεδο σου ειναι κατω του 12, εισαι για ΕΠΑΛ σιγουρα.
Στις πανελληνιες δεν πεφτουν θεματα ενδοσχολικα.
Αν γενικως εισαι μαθητρια πανω του 12 [οχι στα προφορικα αλλα στα γραπτα] εγω θα σου ελεγα να μεινεις γενικο, αλλα προσεξε, η τριτη λυκειου δεν ειναι οπως οι αλλες χρονιες.
Στην τριτη λυκειου δεν υπαρχει τιποτα αλλο απο διαβασμα [ οχι οτι δεν θα βγαινεις ή οτι θα καθεσαι ολη την ωρα πανω απο το βιβλιο]
αλλα δεν υπαρχει αυτο που λενε μερικοι.. “και να μην διαβασω σημερα διαβαζω αυριο και τι εγινε”
Για οσους το λενε ειναι χαμενο το παιχνιδι, τωρα εξαρταται και απο σενα και ποσο εχεις ορεξη να διαβασεις.
Αν στη σχολη που θες, δυσκολευεσαι να την πιασεις απο το γενικο και μπορεις καλυτερα απο το ΕΠΑΛ, σιγουρα προτιμοτερο ειναι το ΕΠΑΛ, αλλα αν ειναι να τελειωσεις απλως ενα λυκειο και μετα θα κανεις κατι αλλο [ οχι να σπουδασεις ] με σιγουρια ειναι το γενικο και σου ξαναλεω αυτο εξαρταται απο σενα και τι θελεις πραγματικα…
"Μπερδεμενη"
23 Μαΐου 2012 @ 15:55
Λιζα, κοιτα να δεις τι παιζει.. εχεις δικιο σε αυτα που μου ανεφερες σχετικα με την ποιοτητα των ΕΠΑΛ, για αυτον τον λογο και ειμαι καπως σκεπτικη…
αλλα για να συνεχισω το γενεικο και να περασω σε καποια σχολη (γιατι δεν σκοπεβω απλα να τελειωσω το λυκειο και να μην συνεχισω καπου αλλου..)
πρεπει να πηγαινω σε φροντστηρια, γιατι χωρις αυτα ,ειναι απιστευτα δυσκολο
να περασεις καπου μεσω πανελληνιων, και εγω δν πηγαινω για οικονομικους λογους..
ενω θα επρεπε να τα ειχα αρχισει ηδη απο περσι το καλοκαιρι, επισης η κατευθηνση που ειμαι θελει φροντηστηρια απαραιτητα στα λατινικα και στα αρχαια, (ειμαι θεωριτηκη.. )
ΛΙΖΑ
23 Μαΐου 2012 @ 19:33
Κοιτα στο ξαναλεω.
Αμα πιστευεις οτι μπορεις να περασεις απο το ΕΠΑΛ πηγαινε εκει.
Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν θα χρειαστεις φροντηστιρια.
Μονο εσυ το ξερεις.
Το καλο με τα ΕΠΑΛ ειναι οτι εχουν γελοια θεματα σε σχεση με το ΓΕΛ.
οποτε καποιος ο οποιος δεν παιρνει και τοσο τα γραμματα μπορει να περασει.
Leit
23 Μαΐου 2012 @ 20:31
Δεν ξέρω τι λες εσύ Λίζα, αλλά στο ΕΠΑΛ που πήγαινα κανείς δεν χάριζε βαθμούς.
Το παράδειγμα που έφερες “ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΜΕ 10 ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΜΕ 20” για να το λες κάτι παρά πάνω θα ξέρεις εσύ, αν και είμαι σχεδόν σίγουρος πως πρόκειται απλά για την ιδέα σου.
Τελείωσα το ΕΠΑΛ στην ειδικότατα των ηλεκτρονικών, ας πούμε με 15,0 μεσο ορο, αν κάποιος τελειόφοιτος στο ΓΕΛ έβγαζε και αυτός 15,0 μεσο ορο και πηγαίναμε και οι δύο σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών ποιον θα προτιμούσαν;
ΛΙΖΑ
23 Μαΐου 2012 @ 21:18
Κοιτα οπως ειδες δεν το ανεφερα απολυτα…και της ανεφερα αναλογα με την ειδικοτητα που θα διαλεξει…Μην εισαι σιγουρος οτι ειναι ιδεα μου …γιατι εχω καποια αρκετη εμπειρια σε αυτο το θεμα…και ειδικα στο πως διαλεγουν…οταν ανεφερα οτι οι βαθμοι ειναι εικονικοι…αναφερθηκα και στα δυο σχολεια..και ΕΠΑΛ και ΓΕΛ..παρατηρησε λιγο σε παρακαλω τι αναλυω πιο κατω…Το οτι σε εσενα δεν ηταν εικονικοι οι βαθμοι αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα συμβει στην κοπελα..η αυτο που συναιβει σε εμενα θα το παθει απαραιτητα και αυτη…Καταλαβαινεις τι εννοω?Απλως της ειπα να μην καθυσηχαζεται με τους βαθμους που μπορει να παιρνει…Γιατι καποιος μπορει να βγαζει 18 και οι βαθμοι να ειναι χαρισματικοι…και παρ”ολα αυτα να πιστευει οτι και ιδιος θα παει να γραψει στις εξετασεις 18 η 19…Καταλαβαινεις τι εννοω?Δεν μπορει να ξερει πως θα βρει το κλιμα εκει…Μπορει να ειναι πολυ χειροτερα απο το ενοιεο αλλα και παρα πολυ καλυτερα..Απλως της τονισα οτι εξαρταται απο το τι θα επιλεξει [ σε προσωπικο επιπεδο μιλω παντα ] Πολυ σωστο το παραδειγμα που ανεφερες…να σου φερω και γω ενα..πες οτι θελησει να περασει πολιτκος μηχανικος και εχει ακριβως τα ιδια μα ακριβως τα ιδια προσοντα με εναν μαθητη του γενικου λυκειου…ποιον πιστευεις οτι θα επιλεξουν?Αυτο που σου λεω φυσικα και δεν ειναι απολυτο αλλα σε αρκετες περιπτωσεις ετσι γινεται..Δεν υπονοω οτι οποιος τελειωσει γενικο λυκειο ειναι ο πετυχημενος και οποιος τελειωσει Επαλ ειναι ο αχρηστος..Προς θεου..Ελπιζω να μην καταλαβες κατι τετοιο..Ισα Ισα που ειναι αδικο να βγαινει μια τοσο κακη φημη για τα επαλ εξαιτιας μερικων ατομων που….ασε δεν θελω να τους χαρακτηρισω…Απλα πρεπει να ξερει τι θελει…αμα πηγαινει στο επαλ επειδη απο κει ειναι περισσοτερο σιγουρη οτο θα περασει στην σχολη που θελει….Τοτε και φυσικα το σκεπτικο της ειναι σωστο..αλλα αμα πηγαινει επειδη απλως βαριεται να διαβασει και πιστευει οτι στο επαλ ειναι χαλαρα και ετσι και οτι ελα μωρε δεν βαριεσαι…εδω θα ειναι πολυ λαθος…Γι αυτο τονισα οτι τα θεματα που πεφτουν στο επαλ δεν εχουν καμια σχεση με του γενικου λυκειου..ειναι παρα πολυ πιο ευκολα…Γι αυτο και σε καποιες σχολες οι βασεις ειναι πολυ πιο πανω απο του γενικου λυκειου..Πιστευω οτι και στο επαλ χρειαζεται διαβασμα…Και ξαναλεω..αμα πιστευει οτι την σχολη που θελει μπορει να την πιασει καλυτερα απο το επαλ…καλυτερα να παει εκει..αλλα αμα θελει να παει επειδη βαριεται να διαβασει απλως ειναι απο τωρα χαμενη….
κατερινα
26 Ιουνίου 2012 @ 14:44
Ειμαι μαθητρια του ΕΠΑΛ. Ξεκινησα το λυκειο εκει γιατι τα πραγματα ειναι πιο ευκολα, αλλα πραγματικα την πρωτη μερα που πηγα τρομαξα το επιπεδο τον μαθητων ηταν πολυ χαμηλο και πραγματικα ηθελα να κλαψω.
Πηρα κατευθειαν την μαμα μου τηλεφωνο και της ειπα ‘εγω θα κανω μεταγραφη στο γενικο, τελος’.
Ομως οταν μπηκα μεσα στην αιθουσα, οι καθηγητες μας ξεκαθαρισαν οσοι ηθελαν να κοιμηθουν την ωρα του μαθηματος θα κοιμοντουσαν αλλα οσοι ηθελαν να κανουν μαθημα θα κανουν και κανεις δεν θα τους ενοχλουσε.
Αρχισα να νιωθω καλυτερα, επεισα τον εαυτο μου οτι πηγα στο ΕΠΑΛ για να περασω στην σχολη που θελω πιο ευκολα και καταφερα να μην επηρεαζομαι απο το επιπεδο τον παιδιων.
Απο την αλλη λιζα εχεις δικιο σε οτι αφορα το επιπεδο των μαθητων.
Μπορει τα θεματα να ειναι γελοια αλλα στα ΕΠΑΛ τα παιδια κατα την γνωμη μου ειναι πιο πιεσμενα απ’οτι τα παιδια του γενικου γιατι εκτος τα μαθηματα γενικης εχουν και τα μαθηματα ειδικοτητας.
Leit
26 Ιουνίου 2012 @ 16:21
Τα θέματα στης πανελλήνιες είναι τα ίδια.
ακόμα μία απελπισμένη
10 Ιουλίου 2012 @ 12:17
Καλησπέρα! Έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα!
Θέλω να περάσω σε στρατιωτική σχολή Ικάρων ιπτάμενοι για να πάω για πιλότος.
Είμαι μαθήτρια γενικού λυκείου, τώρα θα πάω δευτέρα και προλαβαίνω να πάω στο ΕΠΑΛ χωρίς να χάσω την τάξη!
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω άμα μπορώ να περάσω στην ειδικότητα που θέλω από το ΕΠΑΛ και δεν έχω περιθώρια να το μετανιώσω μετά και να χάσω την χρονιά καθώς δεν διάβαζα με αποτέλεσμα να μείνω στην 1η γυμνασίου.
Μέχρι που πήρα το μάθημά μου και από τότε είμαι μαθήτρια με αρκετά καλούς βαθμούς!
Όμως αγχώνομαι στις εξετάσεις και από το 18 πέφτω κάτω από την βάση για αυτό και θέλω να πάω σε ΕΠΑΛ.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
anna
10 Ιουλίου 2012 @ 23:56
ενημερωσου λιγο.
Απο επαλ γινεται να περασεις μονο υπαξιωματικος.
Δεν επιτρεπεται σε σχολες αξιωματικων
γιωτα σπαρτη
17 Αυγούστου 2012 @ 14:06
μπορω να σπουδασω ψυχολογος η’ δασκαλα απο το επαλ σπαρτης?
anna
23 Αυγούστου 2012 @ 20:35
οχι…απο επαλ γινεται μονο να περασεις τεει..οχι αει εκτος και αν πας στα επαλ που δινεις και εκει τα 6 μαθηματα αρχαια κειμενα κλπ αλλ ουσιαστικα ειναι το ιδιο με το γενικο….
kecic
24 Αυγούστου 2012 @ 13:09
Εγω παντως ημουνα κοροιδο που πηγα σε ΓΕΛ.
Πολυ μεγαλο κοροιδο, τωρα θαχα παρει και ενα διπλωμα απο το ΕΠΑΛ και για ΤΕΙ θα εδινα μονο 4 μαθηματα οχι 7 που εδωσα.
Να γιατι δεν πρεπει να ακους οποιον να΄ναι αλλα να κανεις προσωπικη ερευνα.
kecic
24 Αυγούστου 2012 @ 13:10
οχι αννα δεν ειναι το ιδιο μπορει να δινεις 6 αλλα παλι ειναι πιο ευκολα και οι προοπτικες οι τελικες μακραν καλυτρες.
Γιώργος
29 Αυγούστου 2012 @ 21:12
Γεια σας!
Ονομάζομαι Γιώργος, τελείωσα την 1η ταξη από ΕΠΑΛ με αρκετά καλό βαθμό.
Εγώ όμως δεν ήθελα να πάω ΕΠΑΛ, επηρεάστηκα από γονείς και συγγενείς όπως αναφέρατε παραπάνω.
Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι αν μπορώ να κάνω μεταγραφή από το ΕΠΑΛ για το γενικό, (πριν ξεκινήσω βέβαια την δευτέρα τάξη)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Bingo
19 Δεκεμβρίου 2012 @ 20:08
Καλησπέρα παιδιά ονομάζομαι Αναστάσης και πηγαίνω στο 3ο γενικό Λύκειο Δράμας.
Τα πράγματα για μένα στην πρώτη και στην δευτέρα λυκείου πήγαιναν καλά (έβγαζα γύρω στο 17) αλλά είχα πρόβλημα με τα γραπτά.
Τώρα πηγαίνω Τρίτη και τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα (λόγος του ότι άρχισα να μην καταλαβαίνω τίποτα σε πολλά μαθήματα) είμαι τεχνολογική κατεύθυνση και θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται ένας μαθητής από την Τρίτη Λυκείου να πάει στην δευτέρα για να πάρει ειδικότητα, δηλαδή να χάσει 2 χρονιές παραπάνω για να ξανακάνει την δευτέρα και τρίτη Λυκείου.
georgia
26 Δεκεμβρίου 2012 @ 20:23
Εχω επιλεξει για την τριτη λυκειου Αγγλικα, δαχτυλογραφια, διοικηση γραφειου και διοικηση επιχειρησεων. Σκεφτομουν να παω γραμματειακά.
Τι επιλογες εχω να σπουδασω;
μπορω να σπουδασω ψυχολογος η' δασκαλα απο το επαλ σπαρτης?
29 Δεκεμβρίου 2012 @ 14:51
τι μπορω να σπουδασω απο το επαλ σπαρτης
Anonimi :$
25 Ιανουαρίου 2013 @ 18:46
Γεια κι από μένα! Είμαι στην πρώτη τάξη του ΕΠΑΛ και μέχρι σήμερα πίστευα ότι μπορείς να πας μία ειδικότητα στο ΕΠΑΛ, να πάρεις το απολυτήριο λυκείου και της ειδικότητας και μετά να πας σε ΤΕΙ διαφορετικής ειδικότητας.
Σήμερα πληροφορήθηκα από μια καθηγήτρια μου, που μου είπε ότι αν πας π.χ. πληροφορική ως ειδικότητα στο επαγγελματικο λυκειο, για να πας σε ΤΕΙ πρέπει να συνεχίσεις την ίδια ειδικότητα π.χ. πάλι πληροφορική.
Εγώ θα ήθελα να περάσω στην Σχολή Καλών Τεχνών και δεν γνωρίζω αν γίνεται να κάνω δύο χρόνια την ειδικότητα μου (π.χ. πληροφορική που με ενδιαφέρει περισσότερο) και όταν τελειώσω και την τρίτη λυκείου, να δηλώσω για σχολή καλών τεχνών.
Θέλω μια βοήθεια αν και εφόσον γνωρίζετε κάτι.
Ευχαριστώ!!
Alitheia
31 Ιανουαρίου 2013 @ 15:55
Ολα αυυτα που ειπε η λιζα δεν ισχυουν. Το απολυτηριο ΕΠΑΛ ειναι ισαξιο ως και ανωτερο του ΓΕΛ επειδη εχει την πρακτικη μεσα. Δηλαδη ενας μαθητης του ΓΕΛ χωρις πτυχιο ειναι ενα τιποτα.
Στο ΕΠΑΛ αν εχεις ενα απλο πτυχιο + απολυτηριο που αν πας πχ για φυλακας σε μια δουλεια σε περνουν επειδη ειναι απολυτηριο ΕΠΑΛ με πρακτικη και οχι μονο θεωρητικη.
Του ΓΕΛ το απολυτηριο ειναι μονο θεωριο γιαυτο τον λογο αν εισαι μονο με απολυτηριο του ΕΠΑΛ, ειναι ανωτερο.
Αν σπουδασεις ειναι ισαξια, οσο και να κλαιγεται το καθε κακομαθημενο που τελειωσε ΓΕΛ.
Αν θες να περασεις σε καποιο πανεπιστημιο ΑΕΙ πηγαινε στο ΓΕΛ.
Αν θες ΤΕΙ, μην κανεις το λαθος και πας στο ΓΕΛ.
Απο το ΕΠΑΛ περνας με καλυτερο βαθμο και με μικροτερες βασεις περιπου.
Ολα αυτα δεν τα λεω επειδη παω ΕΠΑΛ, γιατι δεν παω ΕΠΑΛ.
Απλα λενε για τα ΕΠΑΛ οτι θελουν χωρις να ξερουν την τυφλα τους.
niaki
23 Μαρτίου 2013 @ 15:41
γεια σας ειμαι απο πατρα και θα ηθελα να ρωτησω τι αν διαλεξω βρεφονιπιοκομια εχει μελλον και σε τει μπορω να παω και σε τι κατευθυνση?
iliana
14 Μαΐου 2013 @ 15:27
θα ήθελα να ρωτήσω, είμαι 1 λύκειου στο ΓΕΛ και αποφάσισα πως θέλω να πάω ΕΠΑΛ.
θα πάω στην Α’τάξη ΕΠΑΛ (και θα χαθεί η χρονια μου) ή θα πάω Β’ τάξη ΕΠΑΛ;
genikos
22 Μαΐου 2013 @ 11:53
ego sou leo na sunexiseis sto geniko min xalaseis to mellon su gt uparxoun paidia pou pigan sto epal kai dn vriskoun douleia kai tora exoun paei geniko gia auto sunexise mia xara va8mous exeis
djfil
30 Μαΐου 2013 @ 21:51
ΤΟ Γενικο λυκειο ειναι ανωτερο του ΕΠΑΛ.
raniager
11 Ιουνίου 2013 @ 13:32
παιδια γεια σας.
Παω πρωτη λυκειου και ζορίζομαι πολυ κ κινδυνεύω σε ενα σημειο.
θα ηθελα να με βοηθησετε κ να μου πειτε την γνωμη σας για το ΕΠΑΛ.
Ηθελα να παρω απολυτηριο και να παω ΙΕΚ μαγειρικης αλλα αρχιζω να το μετανιώνω και σκέφτομαι οτι στο ΕΠΑΛ θα τα καταφερω πολυ καλυτερα πηγαίνοντας τουριστικων επιχειρησεων ή οικονομικων, διοτι αυτο το ΕΠΑΛ υπαρχει στην περιοχη μου…
Σας παρακαλω βοηθηστε
Βασιλης Χατζηγεωργίου
6 Δεκεμβρίου 2014 @ 12:51
Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση.
Είμαι μαθητής στην Α λυκείου στο ΓΕΛ αλλα τώρα το μετανιωσα που πηγα ΓΕΛ γιατί δεν νομιζω να τα καταφέρω και θέλω να κάνω μεταγραφή στο ΕΠΑΛ.
Είμαι καλός στην πληροφορική και άκουσα οτι απο το ΕΠΑΛ περνάς ποιο εύκολα γιατί έχει ποιο πολλά εργαστήρια ποιο πολλές ώρες κ.λ.π.
Υπάρχει περιπτωση να κάνω μεταγραφή και τωρα;
Εχω ακούσει οτι ήταν μέχρι της 15 Οκτωβρίου αλλά αν υπάρχει σοβαρός λογος μπορείς να αλλαξεις και τώρα.
Υπάρχει περιπτωση να πάω στο ΕΠΑΛ;
μαρια
10 Φεβρουαρίου 2022 @ 14:13
θέλω καλών τεχνών και είμαι σε γενικό ενώ στην περιοχή μου υπάρχει ΕΠΑΛ που έχει ειδικότητα σχέδιο και πόλλοι μου λένε ότι θα με βοηθεί πολύ, αλλά δεν θέλω να αλλάξω γιατί έχω και παρέες και φοβάμαι το ότι δεν θα μου αρέσει.
Θα γινόταν να αλλάξω στην δευτέρα λυκείου να πάω ΕΠΑΛ; και θα ήταν ίδιος βαθμός δύσκολιας να περάσω καλών τεχνών είτε από ΕΠΑΛ είτε γενικό;
Αικατερίνη Γουδή
13 Σεπτεμβρίου 2022 @ 02:46
Καλημέρα είμαι ή Κατερίνα είμαι 36 και θα ήθελα την γνώμη σας αν γίνεται φυσικά έχω απολυτήριο ενιαίου Λυκείου επίσης έχω πτυχίο ειδικότητας από ΕΠΑΛ.
Είμαι απόφοιτη ΙΕΚ εκ των οποίων οι 2 από τις 3 ειδικότητες χωρίς πιστοποίηση σκέφτομαι να ξαναδώσω πανελλαδικές άλλα δεν ξέρω από πού.
Τίς πρώτες φορές που έδωσα πανελλαδικές (2004) ήμουν θεωρητική και δίναμε εξετάσεις β και γ ‘ λυκείου.
Το 2021 εδωσα από ΕΠΑΛ ειδικότητα οικονομία και διοίκηση.
Ενδιαφέρομαι για κοινωνιολογία ή πολιτικές επιστήμες συγκεκριμένα στην Πάντειο .
Τι λέτε να κάνω να ξαναδώσω ως απόφοιτη ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ;
Εύχαριστω..!!
admin
13 Σεπτεμβρίου 2022 @ 11:07
Καλημερα, πολλα πανεπιστημια στο Ην. Βασιλειο, αναγνωριζουν την φοιτηση στο ΙΕΚ και τοποθετουν τους υποψηφιους στο τελευταιο ετος των σπουδων. Καποια αλλα, προσφερουν προγραμματα μονοετη προγραμματα, τα λεγομενα top-up (συνηθως εξ’αποστασεως) για οσους εχουν εργασιακη εμπειρια.
Εαν σε ενδιαφερει και τελικα γινεις δεκτη σε καποιο πανεπιστημιο, σε μολις ενα ακαδημαικο ετος, αποκτας μπατσελορ (πτυχιο) με το οποιο ομως δεν θα μπορεσεις να εργαστεις στο δημοσιο.
Τρελιάρης
29 Σεπτεμβρίου 2022 @ 00:43
Καλημέρα όλη μέρα είμαι απόφοιτος της ζωής αυτού του δύσβατου μονοπατιου που ονομάζουμε ζωή γιατί ως γνωστών η ζωή είναι μικρή αλλά η κότα μεγαλη οπότε να πάω σε ΓΕΛ η να γελάω μόνος μου γιατί άμα πάω σε ΕΠΑΛ θα ΕΠΑΛορθωσω και μην ξεχνάτε το γοργόνα και χάρη να έχει τα χρόνια του Αβραάμ να λίγα μπροστά σου έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λες άιντε μην τα πάρω να τον ακούτε τον τρελιαρη
Ανώνυμος
4 Ιανουαρίου 2023 @ 20:00
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω έχω εδώ και πολλούς μήνες που σκέφτομαι και σε λίγο πρέπει να πάρω την τελική απόφαση.
Είμαι μια από της καλύτερες μαθήτριες στο γυμνάσιο παρόλαυτά έχω σκεφτεί ΕΠΑΛ επειδή λένε ότι παίρνεις πτυχίο , απολυτήριο και κάνεις και πρακτική.
Επίσης , μπορείς να μπεις σε μια δουλειά αμέσως αφού τελειώσεις το ΕΠΑΛ.
Α
5 Ιανουαρίου 2023 @ 01:20
Πάλι αυτό το μπέρδεμα ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ.
Λοιπόν,στο γυμνάσιο είμαι μια από της καλύτερες μαθήτριες αλλά έχω σκεφτεί ΕΠΑΛ επειδή λένε πώς σου συμφέρει περισσότερο αφού έχει πρακτική ,πτυχίο και απολυτήριο μέσα.
Όλοι έχουν διάφορες απόψεις και με έχουν μπερδέψει ακόμη χειρότερα που σκέφτηκα να διαλέξω τυχαία που να πάω ,δηλαδή σαν παιχνίδι Τζόκερ.
Ωραία τώρα ότι να γίνει αλλά εσείς που θα πάρετε ή έχετε πάρει αυτή την απόφαση τι νομίζετε ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ;
Οι Μπερδεμένες του 2023
14 Μαρτίου 2023 @ 14:26
Γεια, ήμαστε 2 κοπέλες που πάνε Γ’ Γυμνασίου και δεν έχουμε ιδεα τι να διαλέξουμε σε αυτήν την μίζερη ζωή. Η μια θέλει να πάει οικονομικά (λογικά) και η άλλη μηχανολογία (νομίζω), αλλά δεν ξέρουμε τι θα μας βοηθήσει σε αυτο το άπιαστο όνειρο, σας παρακαλώ βοηθήστε μας και καλό θα ήταν να αποφασίσετε εσείς για εμάς διότι είμαστε τόσο μπερδεμένες που η ελεύθερη βούληση φαντάζει εφιάλτης. Στο τέλος μας βλέπω και τις 2 να πηγαίνουμε στον διά*** (στείλτε οδό αν έχετε).
Ολγα
21 Μαρτίου 2023 @ 16:56
Τελειονω τη Γ γυμνασιου θέλω πληροφορική αλλά δεν ξέρω σε ποιο λυκειο να πάω γενικό ή επαλ λύκειο
Ανώνυμος
1 Απριλίου 2023 @ 18:33
Γίνεται ο βρεφονηπιοκομος να παει σε επαλ?
Βασιλική
8 Αυγούστου 2023 @ 05:07
Γεια σας
Εγώ μόλις τελείωσα το γυμνάσιο με σχετικά μέτριο βαθμό όπως γενικά σε όλα μου τα χρόνια στο γυμνάσιο έβγαζα 15-16 .
Πριν από κάτι μήνες το σχολείο μου είχε επισκεφθεί το επαλ της περιοχής μου όταν μπήκα μέσα το περιβάλλον δεν μου άρεσε πολύ οι μαθητές ήταν πολύ περίεργοι και τους είχαν πολύ αφηρημένους. Οι περισσότεροι με κινητά,τσιγάρα κλπ .
Όταν είχα τελειώσει την Δευτέρα Γυμνασίου είχα αποφασίσει να πάω επαλ γιατί ήθελα να γίνω βρεφονηπιοκομος και επειδή οι βαθμοί μου ήταν μέτριοι πίστευα ότι το επαλ μου ταιριάζει περισσότερο.
Μετά από ένα χρόνο δλδ σήμερα έχοντας δει πως είναι το επαλ και μέσα από τις πληροφορίες έχω για αυτά τα σχολεία αποφάσισα για την πρώτη λυκείου να πάω γενικό και θέλω απο δω και στο εξής να είμαι περισσότερο αφοσιωμένη στα μαθήματα αν και κάποια με δυσκολεύουν λίγο αλλά πιστεύω να ανταπεξέλθω .
Όμως έχω και άλλη μία σκέψη μήπως τελικά δυσκολευτώ και πάω επαλ Δευτέρα Λυκείου αλλά αυτό θα το δω φέτος.
Όμως αν συνεχίσω γενικό δεν ξέρω τι κατεύθυνση να πάρω είμαι ανάμεσα σε θεωρητική και οικονομική και πληροφορικής αν δω ότι είμαι περισσότερο καλή από ότι πριν στα φυλολογικα θα πάω θεωριτικη και σκέφτομαι να περάσω νηπιαγωγός από αυτό αν πάω οικονομικά και πληροφορικής επειδή τα τελευταία δύο χρόνια περίπου αλλά ιδικά φέτος παρόλο που τα άλλα χρόνια δεν ήμουν καθόλου καλή ήταν τα μαθηματικά.
Στα μαθηματικά φέτος παρολου που ξεκίνησα με χαμηλό επίπεδο και μία ήμουν καλή μία όχι αυτό βέβαια γινόταν και τις άλλες χρονιές στο τέλος ιδικά όταν γραφαμε εξετάσεις έγραψα 16 ήμουν τόσο χαρούμενη πρώτη φορά είχα πάρει για μένα έναν καλό βαθμό σε αυτό το μάθημα παλιότερα δλδ σε ένα διαγώνισμα είχα πάρει 2 έχω πάρει 10 όμως φέτος στο δεύτερο τετράμηνο είχα πάρει 14 στο διαγώνισμα και από εκεί κάτι με έπιασε ότι μπορώ να δώσω παραπάνω προσπάθεια.
Οπότε αν συνεχίσω έτσι με τα μαθηματικά θα ήθελα να πάω στην οικονομική και πληροφορική κατεύθυνση για να περάσω διοίκηση επιχειρήσεων ή γενικότερα τουριστικά επειδή μου αρέσει εξίσου σαν επάγγελμα κιόλας στην γλώσσα (έκθεση για το λύκειο) είναι σχετικά βατό μάθημα και γενικά ήμουν καλή σε αυτό από το δημοτικό οπότε πιστεύω ότι δεν έχω θέμα τώρα όσον αφορά την πληροφορική δεν ξέρω πολλά πράγματα αλλά πιστεύω ότι αν τελικά πάω σε αυτήν την κατεύθυνση θα μπορέσω να προσπαθήσω όπως και για το άλλο μάθημα αοθ.
Αν τελικά πάω επαλ θα παραμείνω στην σκέψη που έκανα στην β γυμνασίου οπότε θα πάω βρεφονηπιοκομια λογικά εκτός αν άλλαξω πάλι κάποια γνώμη αλλά για τώρα αυτό έχω στο νου.
Όλοι λένε ότι στο επαλ είναι πιο εύκολα αλλά στο επαλ της περιοχής μου δεν είναι από τα καλύτερα αλλά τέλος πάντων να σας πω την αλήθεια με βλέπω για να μένω στο γενικό.
Ο καθένας από εμάς ας κάνει ότι πιστεύει καλύτερο για τον εαυτό του να μην ακούει τόσο την γνώμη των άλλων ακόμα και των γονιών μας δλδ κάποιες φορές δεν είναι η σωστή εύχομαι σε όλα τα παιδιά που δίνουν φέτος πανελλήνιες ή και οι επόμενες χρονιές να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα και να πιστεύουμε και να παλεύουμε για τους στόχους μπορεί να μην τα καταφέρουμε την πρώτη φορά όμως έχουμε και άλλες ευκαιρίες ή μπορεί ο καθένας από εμάς να επιθυμεί να κάνει κάτι άλλο είναι και αυτό μια σκέψη πάντως καμένες δεν μένει χαμένος αν δεν προσπαθεί όλοι κάποια στιγμή θα ανταμηθμουμε για τις καλές μας πράξεις πίστεψε με όποιο τρόπο μπορούμε.
Ευχαριστώ πολύ αν κάτσατε μέχρι το τέλος αυτού εδώ του σχόλιο ελπίζω να καταλάβατε κάποια πράγματα απλα εγώ το μόνο που ήθελα είναι να εκφράσω τις σκέψεις μου καλή συνέχεια και καλή σταδιοδρομία σε όλους από δω και πέρα!!!