Στρατιωτική Θητεία
Καλησπέρα σας
Με την 1η ΕΣΣΟ φεύγω φαντάρος.
Στο σημείωμα κατάταξης μου, μου λέει να παρουσιαστώ Σπάρτη, όπλο: τεχνικό, και ΥΕΑ.
Οι ερωτήσεις μου ειναι οι εξής
1) Τι ακριβώς ειναι αυτό το όπλο (τεχνικό); Έχει να κάνει με επισκευές κι έτσι;
2) Βάση αυτού του όπλου, σε ποιές πόλεις έχω πιθανότητες μετά για μετάθεση; Υπάρχουν πολλές ή λίγες;
3) Η Βασική εκπαιδευση πόσο διαρκεί; Αν διαρκεί παραπάνω καιρό αφού ορκιστώ, θα την συνεχίσω στην Σπάρτη, ή αφου ορκιστώ παίρνω μετάθεση και συνεχίζω αλλού την βασική εκπαιδευση;
4) Αν πάω για ΥΕΑ (Υποψήφιος Έφεδρος Αξιωματικός) η θητεία είναι παραπάνω. Πόσο παραπάνω; Από 9 μήνες γίνεται 12;
5) Αν πάω για ΥΕΑ, αξίζει ή οχι; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα; Είχα ακούσει ότι δουλεύεις μέχρι το μεσημέρι και μετά βγαίνεις έξω, ότι κοιμάσαι στην Λέσχη αξιωματικών, Ισχύουν ? Και αν ναι, πως ακριβώς;
Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, και ευχαριστώ προκαταβολικά για όσες απαντήσεις μου δωθούν
16 Ιανουαρίου 2018 @ 14:38
καλησπερα
1) Εισαι σιγουρος; Στη σπαρτη εδρευει το κεντρο εκπαιδευσης εφοδιασμου μεταφορων.
2) Συνηθως η πρωτη μεταθεση ειναι σε μοναδα της παραμεθοριου. Οι μοναδες ειναι απειρες και εαν δεν υπαρξει παρεμβαση (Βυσμα) το πιθανοτερο ειναι να καταληξεις σε μοναδα του Αιγαιου / Εβρου
3)εξαρταται απο την ειδικοτητα. Η δικη μου διερκεισε 2 βδομαδες στην αθηνα ενω αλλοι μειναν 3 μηνες στο κεντρο
4)Η σχολη Υποψηφιων Εφεδρων αξιωματικων διαρκει 3 μηνες (αν θυμαμαι καλα)
5) το εαν αξιζει ή οχι το ξερεις μονο εσυ. Εαν σκεφτεσαι να κανεις καριερα στο στρατο ή γενικα στο δημοσιο μετα αξιζει (μορια), εαν προτιμας να χρεωθεις μια αποθηκη οπλισμου αντι να την καθαριζεις και να ακους τη γκρινια του καθε πικραμενου αξιζει, εαν προτιμας να μπαινεις στη μοναδα νωρις το πρωι και να φευγεις το μεσημερι αξιζει.
16 Ιανουαρίου 2018 @ 15:17
Αν έχεις ένδειξη για ΥΕΑ και τελικά αποφασίσεις να πάς για Δόκιμος, έχε κατα νού ότι :
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Θα πρέπει για λίγους μήνες να “λιώσεις” στην ειδική εκπαίδευση των δοκίμων.
Θα κάνεις περισσότερους μήνες θητεία, σε σχέση με τον απλό φαντάρο.
Θα έχεις αυξημένες ευθύνες σε σχέση με τους στρατιώτες.
Θα έχεις ευθύνη αν κάποιος παθει κάτι και είσαι υπεύθυνος.
Χρεώνεσαι μια αποθήκη (π.χ οπλισμού) και πρέπει να προσέχεις μην χάσεις οτιδήποτε.
ΘΕΤΙΚΑ
Θα πληρώνεσαι κάθε μήνα ( σκέψουν οτι οι φαντάροι πέρνουν 5-6 ευρώ το μήνα μόνο!)
Αν δεν έχεις υπηρεσία στις 3 το μεσημέρι φεύγεις, πάς σπίτι σου και γυρνάς το επόμενο πρωί.
Είσαι ανώτερος στο βαθμό, σε σχέση με τους φαντάρους οπότε σε ακούν αντί να τους ακούς.
Μπορείς να αγοράσει άρβυλα απο έξω, γλυτώνοντας τα πόδια σου απ τα άρβυλα του Ε.Σ
Απολυόμενος έχεις βαθμό και θεωρείσαι έφεδρος αξιωματικός.