Στρατιωτική Θητεία

Καλησπέρα σας
Με την 1η ΕΣΣΟ φεύγω φαντάρος.
Στο σημείωμα κατάταξης μου, μου λέει να παρουσιαστώ Σπάρτη, όπλο: τεχνικό, και ΥΕΑ.
Οι ερωτήσεις μου ειναι οι εξής

1) Τι ακριβώς ειναι αυτό το όπλο (τεχνικό); Έχει να κάνει με επισκευές κι έτσι;
2) Βάση αυτού του όπλου, σε ποιές πόλεις έχω πιθανότητες μετά για μετάθεση; Υπάρχουν πολλές ή λίγες;
3) Η Βασική εκπαιδευση πόσο διαρκεί; Αν διαρκεί παραπάνω καιρό αφού ορκιστώ, θα την συνεχίσω στην Σπάρτη, ή αφου ορκιστώ παίρνω μετάθεση και συνεχίζω αλλού την βασική εκπαιδευση;

4) Αν πάω για ΥΕΑ (Υποψήφιος Έφεδρος Αξιωματικός) η θητεία είναι παραπάνω. Πόσο παραπάνω; Από 9 μήνες γίνεται 12;
5) Αν πάω για ΥΕΑ, αξίζει ή οχι; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα; Είχα ακούσει ότι δουλεύεις μέχρι το μεσημέρι και μετά βγαίνεις έξω, ότι κοιμάσαι στην Λέσχη αξιωματικών, Ισχύουν ? Και αν ναι, πως ακριβώς;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, και ευχαριστώ προκαταβολικά για όσες απαντήσεις μου δωθούν